Obsługa PPK w Twojej firmie
Aplikacja Comarch PPK wspomaga obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych w firmie. Jest ściśle zintegrowana z modułami kadrowo-płacowymi Comarch ERP HR. Umożliwia również współpracę z systemami kadrowo-płacowymi innych producentów. Może więc działać jako niezależna aplikacja.
Comarch PPK daje możliwość ewidencjonowania danych uczestników PPK, comiesięcznego naliczania i ewidencjonowania składek oraz przesyłania ich do wybranej instytucji finansowej.
Comarch PPK posiada licencją serwerową. Ceny pakietów są zależne od ilości pracowników obsługiwanych w aplikacji. W przypadku oferty dla Biur Rachunkowych i Podmiotów Powiązanych, liczba pracowników w danym Pakiecie PPK jest liczona w największej, obsługiwanej bazie, nie zaś jako suma pracowników we wszystkich bazach.
Funkcje aplikacji Comarch PPK
Docelowy zakres funkcjonalny aplikacji Comarch PPK będzie następujący:
- informacje o pracodawcy i wybranej instytucji finansowej zarządzającej PPK
- rejestr pracowników
- prowadzenie ewidencji pracowników
- integracja z Comarch ERP HR lub import z pliku
- rejestr deklarowanych procentowych składek członkowskich dla PPK
- rejestr wystąpień i przystąpień pracowników do PPK
- naliczanie i ewidencja miesięcznych składek na PPK
- generowanie plików zgłoszeniowych, wyrejestrowujących, aktualizujących dane dla instytucji finansowych
- generowanie plików o składkach na PPK dla instytucji finansowych