Zadzwoń do nas: 604 539 538 - Mail: biuro@comdevelop.pl

Pomoc

Zdalny dostęp konsultanta firmy ComDevelop

Dla uzyskania zdalnego wsparcia przez konsultanta ComDevelop, kliknij w przycisk poniżej i pobierz program TeamViewer. W Twojej przeglądarce otworzy się okno i rozpocznie się pobieranie programu. TeamViewer nie wymaga instalacji.  Po uruchomieniu programu podaj konsultantowi firmy ComDevelop identyfikator (Twoje ID) oraz hasło.

teamviewer

Użytkownicy systemu Comarch ERP Optima mogą skorzystać z aplikacji do pomocy zdalnej wbudowanej w system. Wystarczy przejść do zakładki Pomoc i kliknąć ikonę Pomoc Zdalna.

Regulamin pomocy zdalnej

  1. Pomoc zdalna (przez Internet) polega na umożliwieniu konsultantowi ComDevelop wyświetlenia pulpitu komputera Klienta w czasie rzeczywistym.  Klient na swoim komputerze może zademonstrować naturę problemu oraz zgłosić swoje uwagi i zapytania telefonicznie.
  2. Klient każdorazowo autoryzuje połączenie z konsultantem i w każdej chwili może je przerwać.
  3. Klient widzi na bieżąco na swoim ekranie wszystkie działania konsultanta.
  4. Odpłatność za usługę zdalną jest taka sama jak w przypadku przyjazdu konsultanta (brak kosztu dojazdu).
  5. Wszystkie opłaty za usługę uzgadniane są każdorazowo przed jej rozpoczęciem.
  6. Po wykonaniu prac wystawiamy fakturę VAT i wysyłamy na wskazany adres e-mail.

Nie jesteś jeszcze naszym klientem a potrzebujesz natychmiastowej pomocy INFORMATYCZNEJ?

Nie chcesz czekać na przyjazd konsultanta?

Nic prostszego , połączymy się zdalnie z Twoim komputerem i udzielimy Ci wsparcia informatycznego ! Bez umów, bez ryzyka!

Płacisz i już przychodzimy z pomocą!

  1. Zgłoś problem informatyczny i otrzymaj wycenę oraz link do płatności online.
  2. Po akceptacji wyceny prześlij dane do faktury VAT.
  3. Opłać usługę za pomocą szybkich płatności.
  4. Pobierz program do zdalnej pomocy.
  5. Nasz konsultant rozwiąże Twój problem.

 

Formularze:

Formularz zmiany partnera Comarch

Formularz zmiany partnera enova365

Powrót na górę strony