Sposób na obniżenie kosztów obsługi informatycznej
Nie posiadasz własnego informatyka lub personelu informatycznego a zależy Ci na bezpieczeństwie i serwisie Twojej infrastruktury informatycznej a w szczególności na:
- zabezpieczeniu komputerów i ważnych firmowych danych?
- serwisie sieci komputerowej i administracji serwerów?
- pomocy w obsłudze programów handlowych, księgowych, kadrowych?
- zwiększeniu wydajności pracy z aplikacjami?
W zamian za zryczałtowaną stawkę miesięczną realizujemy stałe wizyty serwisowe informatyka w siedzibie klienta, w celu rozwiązywania bieżących problemów informatycznych oraz monitoring poprawnego funkcjonowania infrastruktury sieciowej i komputerowej. Pomagamy w problemach związanych z obsługą programów handlowych, księgowych, kadrowych i innych aplikacji biurowych. Posiadamy specjalistów ze znajomością programów do obsługi firm w tym m.in. Comarch ERP Optima, enova365 i inne.
Korzyści z outsourcingu informatycznego:
- obniżenie kosztów stałych w przedsiębiorstwie (pracownicy, urządzenia, pomieszczenia biurowe);
- dostęp do wiedzy doświadczonych specjalistów bez konieczności ich zatrudniania;
- możliwość skoncentrowania się na kluczowych obszarach działania firmy;
- przewidywalność i redukcja kosztów;
- niezawodne i bezpieczne rozwiązania informatyczne;
- dostęp do najnowszych technologii informatycznych;
- poprawa wydajności posiadanej infrastruktury;
Umowa serwisowa
Dzięki podpisaniu umowy serwisowej masz dostęp m.in. do następujących usług:
- stała opieka informatyczna nad komputerami, serwerami i siecią informatyczną w firmie;
- stała opieka informatyczna nad oprogramowaniem handlowo-księgowym oraz biurowym w firmie;
- reakcja na zgłoszenie w określonym w umowie czasie;
- możliwość stałej obecności informatyka w siedzibie Twojej firmy;
- stały koszt obsługi informatycznej;
- sprzęt zastępczy na czas naprawy;
- raporty z wykonanych prac;
- zapewniamy pomoc w siedzibie firmy, telefoniczną i zdalną;
Outsourcing informatyczny polega na wykorzystaniu zasobów i usług zewnętrznych firm informatycznych, które taniej i efektywniej wykonają zadania z zakresu IT niż robiąc to we własnym zakresie. Główne argumenty przemawiające za outsourcingiem to dostęp do specjalistycznej wiedzy, redukcja kosztów, oszczędność czasu i zasobów ludzkich co jest to szczególnie istotne w małych i średnich firmach.