Zdalny dostęp konsultanta firmy ComDevelop
Dla uzyskania zdalnego wsparcia przez konsultanta ComDevelop, kliknij w przycisk poniżej i pobierz program TeamViewer. W Twojej przeglądarce otworzy się okno i rozpocznie się pobieranie programu. TeamViewer nie wymaga instalacji. Po uruchomieniu programu podaj konsultantowi firmy ComDevelop identyfikator (Twoje ID) oraz hasło.
Użytkownicy systemu Comarch ERP Optima mogą skorzystać z aplikacji do pomocy zdalnej wbudowanej w system. Wystarczy przejść do zakładki Pomoc i kliknąć ikonę Pomoc Zdalna.
Regulamin pomocy zdalnej
- Pomoc zdalna (przez Internet) polega na umożliwieniu konsultantowi ComDevelop wyświetlenia pulpitu komputera Klienta w czasie rzeczywistym. Klient na swoim komputerze może zademonstrować naturę problemu oraz zgłosić swoje uwagi i zapytania telefonicznie.
- Klient każdorazowo autoryzuje połączenie z konsultantem i w każdej chwili może je przerwać.
- Klient widzi na bieżąco na swoim ekranie wszystkie działania konsultanta.
- Odpłatność za usługę zdalną jest taka sama jak w przypadku przyjazdu konsultanta (brak kosztu dojazdu).
- Wszystkie opłaty za usługę uzgadniane są każdorazowo przed jej rozpoczęciem.
- Po wykonaniu prac wystawiamy fakturę VAT i wysyłamy na wskazany adres e-mail.
Nie jesteś jeszcze naszym klientem a potrzebujesz natychmiastowej pomocy INFORMATYCZNEJ?
Nie chcesz czekać na przyjazd konsultanta?
Nic prostszego , połączymy się zdalnie z Twoim komputerem i udzielimy Ci wsparcia informatycznego ! Bez umów, bez ryzyka!
Płacisz i już przychodzimy z pomocą!
- Zgłoś problem informatyczny i otrzymaj wycenę oraz link do płatności online.
- Po akceptacji wyceny prześlij dane do faktury VAT.
- Opłać usługę za pomocą szybkich płatności.
- Pobierz program do zdalnej pomocy.
- Nasz konsultant rozwiąże Twój problem.
Formularze: