Najnowsza wersja oprogramowania enova365 numer 14.0 została opublikowana przez producenta.
Wśród zmian zupełnie nowy mechanizm leadów w module CRM, efektywne narzędzie wspomagające obsługę pełnego procesu sprzedażowego. Funkcjonalność pozwala ewidencjonować i analizować postęp pracy w działach handlowych czy marketingowych począwszy od momentu uzyskania sygnału o potencjalnym kliencie (Lead) do finalizacji sprzedaży (Transakcja).
Na rynek usług księgowych, czyli dla biur rachunkowych oraz kancelarii podatkowych wraz z wersją 14.00 producent wprowadza Pulpit Klienta Biura Rachunkowego w nowej odsłonie, która umożliwia szeroki przepływ informacji pomiędzy biurem rachunkowym, a klientami biura. Dając klientom nowy standard komunikacji, oraz nową jakość usług „on-line”, zaś biurom rachunkowym/podatkowym, możliwość obniżania własnych kosztów oraz budowania własnej przewagi na bardzo konkurencyjnym rynku.
Wersja 14.0 zawiera bardzo istotną zmianę użytkową, czyli nowy mechanizm wydruków oparty jest o kontrolki DevExpress XtraReports. To zestandaryzowane i nowoczesne narzędzie dające nowe możliwości i jakość w zakresie realizacji wydruków dedykowanych pod potrzeby Użytkownika.